Hartger Fijten werkte jarenlang voor een grote optiekketen. Nu runt hij met zijn vrouw een eigen zaak, Tempel Optiek in Schiedam.
Met succes.
Dat komt mede door de eigenzinnige reclame-acties die Hartger voert. Zijn vrouw Nadine en hijzelf zijn daarin prominent zichtbaar.
Met dank aan PostNL. Hartger schakelde het bedrijf in omdat het tegen lage kosten uitstekende resultaten weet te boeken. Zo zet PostNL reclamemateriaal om in effectieve mailingen die bovendien verspreid worden in precies de juiste doelgroep. Zo had Hartger succes met een actie voor multifocale glazen die gericht was op 45 tot 65 jarigen.
Ook online kan PostNL ondernemers helpen. Het bedrijf weet precies welke combinatie van offline (mailings, folders) en online (Facebook, banners) optimale resultaten geeft. Handig is voor ondernemers dat PostNL op alle fronten ook de uitvoering doet: one stop shop dus.
Bekijk de case van opticiën Hartger in deze video:
Dit artikel is oorspronkelijk verschenen op z24.nl